世界上最不可理喻的人!

事情发生已经过了9个小时,
我试过哭;
我试过大笑;
我试过大讲她的坏话;
我试过冷静;
我试过若无其事;
我试过吃甜的;
我试过吃辣的;
我试过看康熙来了;
但,
我 始终没有放下过

Like seriously? a person like you?
as a degree student, a university student, writing one paragraph of article is that difficult?
it spend you one month to completed that?
and IT MUST considered as "Contribute"?
are you kidding me?
i can't believe that is someone like you are exiting in this world
you are definitely a parasite for this society
just suck everything and there is no contribution
shame on you
SHAME!!


我真的真的很讨厌,
为什么你可以生活在这个世界上那么的久阿?
你真的很恶心,
恶心到我真的没有办法去形容!!!!!!!!!!!!

Comments

Popular Posts