忙。盲

我的第44个在新加坡的星期

忙。
我会用很忙来形容这个星期。
我每一天都不知道自己在rush什么,
Omo,我已经变得一个只会忙工作的女人了,
真是让人不快。

好害怕哦,
才一年我就变得那么上班族,
不知道未来30年我要怎么办?
我的青春一去不回头 :(

在忙碌的这个星期,
公司还是开开心心的办了一个韩式火锅,
全部人都吃的很开心!
我以为东西很少,
可是我饱到晚上可以不用吃咯!
又一个美好回忆。



“无论发生什么事,都要保持坚强,明朗,使风暴无法动摇到你的境涯深处。我希望你能够不畏惧烦恼,继续带着笑容前进。请你们培养出稳重沉着的境涯,在生命开满美丽的花朵的原野上游玩吧!” - 池田先生
"No matter what may happen, you should remain strong and bright so that no storm of difficulties can create a stir at the core of your life. I hope that you will be able to continue to advance with a bright smile, undaunted by any problem. Please cultivate the stately composure of a queen, reveling in the beautiful and vast fields of flowers within your life. "

“决定自我的人,是谁呢?就是自己。创造知我的人是谁呢?终究也是自己,没有别人。因他人的眼光或言行而一喜一优,那种软弱无异于败北。”- 池田先生
"It is you yourselve who will determine the kind of person you will be. In the final analysis, no one but you can build the person that you become. Being weak-willed as to be swayed by the opinions of others is itself tantamount to defeat. "



Comments

Popular Posts