没有阻止自己前进的理由

My 124th Weeks in Singapore


又再一次是一个忙碌的一星期,
还好这个星期有公共假期!
我的妈啊,
这一天宝贵的假期对于许多打工族来说真的太宝贵了,
难得我可以在星期三下午睡觉,哈哈哈哈

这个星期我去了2趟公寓查询屋子的状态,
真的学了了很多,
也真的发现自己在这一行还有很多漏洞。
人家都是鹰眼,
一眼就能看出缺陷在哪里,
而我,
依然懵懵懂懂。 LOL
okay lah,这个project就差不多这样,
我期待我下一个Project的到来,
我就可以从头参与到最后!

关于我的法华经,
我也总雨完成了我的使命。
2次导览员和1次联络员,
不多不少,刚刚好。
眼看参展人数正在突破5万大关中,
如果你有兴趣,
就千万不要错过!

这个星期最特别的还有我终于报名日语课了!
Like finally, after so many years,!
Although i studies Japanese as elective in University days,
however, I wasn't in good condition that time.
It was my last semester in Taylor's University.
Even though i scored A for Japanese, I know my basic is not good.
So yah, after working to my third year in Sg,
i am now officially back to class.
Looking forward to the day when i can take my JLPT!
that;s the reason why i study Japanese! for that certificate!
okay,
will keep my Japanese class updated. LOL

Comments

Popular Posts